Functie
Als Customer Service Representative ben je de contactpersoon voor de klanten met o.a. betrekking tot de orderverwerking, aanspreekpunt voor vragen, opmerkingen en klachten en het uitwerken en coördineren van werkopdrachten voor de operationele afdelingen.
Voornaamste verantwoordelijkheden en bevoegdheden:
Ontvangen en coördineren van de opdrachten van klanten en/of collega’s en deze omzetten in werkopdrachten voor de operationele afdelingen via orderverwerking systeem.
Beheren en rapporteren van de productvoorraad en -bewegingen aan de klant via orderverwerking systeem en/of andere rapporteringsbestanden en aanmaken van los-, laad- en operationele orders voor de operationele afdelingen in verband met het beheer van producten volgens de afspraak met de klant en de eisen vastgelegd in het zorgsysteem.
Opvolgen en coördineren van het magazijnbeheer, de afvulactiviteiten en de ADR zone ter ondersteuning van de operationele afdelingen in samenspraak met de Supervisors OPE (CCR) en plaatsen van bestellingen ledige recipiënten.
Volgens de afspraken met de klant en de eisen vastgelegd in het zorgsysteem, toezicht houden op de administratieve verplichtingen aangaande voedselveiligheid voor producten met bestemming ‘Food/Feed’ en/of ‘Food’ en/of ‘Feed’.
Opvolging en coördinatie van de administratie m.b.t. douane en douane agent in opdracht van de klant.
Contactpersoon voor de klant en dienstverlenende bedrijven aangaande uit te voeren opdrachten.
Onderhouden en opvolgen van contacten met de scheepsagenturen, havendiensten en spoorwegen.
Aanmaken van zowel werkorders als operationele orders voor de dienst QHSE.
Samenstellen en bewaren van het klantendossier overeenkomstig de eisen vastgelegd in het zorgsysteem.
Het bijhouden van klant KPI's.
Coördinatie van het verzenden van stalen in opdracht van de klant en de eisen vastgelegd in het zorgsysteem.
Assisteren bij onderzoek en behandeling van klantenklachten.
Voorbereiden van facturatie aan klanten via de werkorders en operationele orders in orderverwerking systeem en heeft hierin ook een controlerende functie.
Het informeren van de Service Manager m.b.t. de klanttevredenheid.
De medewerkers van de afdelingen Operaties (OPE) , Finance (FIN) alsook de collega’s informeren aangaande klantenorders.
Verzorgt controles in kader van AEO & managementsysteem certificatie.
Rapporteren van incidenten, spills en onveilige situaties
Wat verwachten we van jou?
Je hebt bij voorkeur een Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring. Je beschikt over 1 - 3 jaar relevante en klantgerichte ervaring. Je werkt vlot met de computer en beschikt over goede administratieve vaardigheden. Zeer goede kennis van het Nederlands en het Engels is een must. Goede vaardigheden in het Frans en/of Duits zijn een extra troef. Je bent een teamspeler die zelfstandig kan werken.
Wat kunnen wij je bieden?
Je treft een open en pragmatische cultuur met aangename collega's die jouw ideeën waarderen en stimuleren. Bovendien krijg je een motiverende verloning aangevuld met een pakket aan extralegale voordelen. Ten slotte geniet je de mogelijkheid om jezelf persoonlijk en professioneel te ontwikkelen door trainingen en opleidingen.
Interesse? Stuur een email naar Offeciers.K@noordnatie.be